【家庭電器】香港開賣! Nespresso Prodigio 手機遙控沖咖啡

maxresdefault

方便又快地歎杯咖啡,好多人都會買部膠囊(capsule)咖啡機,放粒 capsule 入去,㩒個掣,十零廿秒後就有得飲,不過方便(懶?),應該無人會嫌多,Nespresso 新機 Prodigio,可以連部咖啡機都唔使掂到,用手機㩒兩㩒,已經沖到咖啡,以後每朝都可以「未刷牙,先沖啡」。

Nespresso 新機 Prodigio,「暗藏」的最大賣點,就是可以用藍牙與手機連接,大玩無線沖咖啡。用法其實好簡單,先在手機裝上 Nespresso 專用 app,與 Prodigio 連接後,於 app 內,就可以選擇想沖 Ristretto、Espresso 抑或 Lungo,實際試用過後,反應亦算快,㩒掣後約三幾秒,Prodigio 已經馬上開工,而且在 app 內可預先設定沖調時間,每日起身都會有杯靚咖啡等緊你,諗起都爽。

除了可以無線操作,專用 app 內亦提供 capsule 管理功能,只要預先輸入膠囊數目,當每次使用後,就會自動扣減,無貨時會識得提醒用家入貨。而 Prodigio 亦設有自動退囊裝置,使用後的 capsule,會自動跌落棄置格內,可以足夠擺放十多個已使用的 capsule,毋須逐次扔 capsule,方便。

maxresdefault-1

新機已經在香港正式開賣,售價 $2,188,另外亦設有連打奶器型號,售價 $2,888。

 

產品網頁