【家庭電器】2 匹都裝到 日立窗口分體冷氣機

5234rfr34r

迎接夏日,除了買定泳衣太陽油,記得睇埋屋企部冷氣機,近年興起窗口式分體冷氣機,安裝上的確方便好多,不過一般匹數有限,日立推出的 420 變頻窗口式分體冷氣機,新加入 2 匹型號,擺廳一樣啱用。

adfasdfasdf

做得窗口式分體冷氣機,室外機先算重點,因為機身要夠細先裝得落,亦因為體積所限,過去窗口式分體冷氣機的匹數一般不大。而日立 420 涼霸纖巧系列,當中 420 就是指其室外機體積,高度只有 420mm,可以安放於傳統窗口機機台位置。今次新推出 2 匹型號(RASDX18HDK),可以連幾百尺客廳都搞得掂。

4325dfe

有力度,都要有角度,新機新加入 4D 送風系統,即是除了傳統的左右送風外,就連上下都照顧到,四面送風令空氣更流通,配合其波浪型風扇,可以減低運作時噪音。除此之外,新機同時支援冷暖功能,即是除可製冷外,亦可兼任暖風機,一年四季都用到。其他功能方面,設有遙控操作、Eco 環保模式及快凍功能,兼且具有 1 級能源效益標籤,慳位,又慳電。

RASDX18HDK_Indoor22Aug Hires (2)

 

 

售價:$11,680

 

產品網頁