【家庭電器】拖地都做埋 ECOVACS DR95 吸塵機械人

45234F

求方便,好多家庭都轉用吸塵機械人,每日識得定時定候開工。若然想拖埋地,亦可以買多部拖地機械人,不過 ECOVACS 推出的 DR95,就將兩者二合為一,自動吸塵兼拖地,慳位,又慳時間。

354HU7UJH

今時今日的吸塵機械人,識得自動返充電位、避開障礙物、防碌落樓梯等功能,已經是指定動作,所以 DR95 焦點功能之一,就是加強清潔效果,不但設有兩種吸力選擇,其一是以主清潔刷進行深度清掃,其二是切換到直接吸塵,將毛髮直接吸入,防止纏繞之外,在底部的吸入口位後方,加設乾濕拖地系統,利用儲水槽潤濕清潔布,在吸塵後即時拖埋地。

5TGF34F

要吸得乾淨,最重要是吸塵機械人識得走位,而 DR95 不止會掃描環境,仲識建立地圖,令單次清潔中就做到最大覆蓋率,同埋識避開障礙,以最短路徑返去充電座。若然 DR95 在開工中斷電,當再次充電後,識得返去上次清潔位置,繼續開工,包無偷懶。

7UHJU76

而 DR95 設有專用手機 app,可以在 app 內排程或開始自動清潔,監控機器人位置及清潔進度 ,又或者叫機械人重點清潔指定位置。

 

售價:$7,888

 

產品網頁