【家居自煮】有片!獨家首試 8 分鐘有飯食 Siroca SP-D131 日式慳位壓力煲

Featured Video Play Icon

式小家電,不但慳位,兼且仲好靚仔,就算過往大大部的壓力煲,同樣變得好輕鬆,最佳例子就是來自 Siroca 的 SP-D131 電子壓力煲,今次 BetterHome.hk 率先為大家獨家試用,據知,此煲更好大機會引入香港發售。

過往曾試用過 Siroca 的咖啡機、焗爐等,每次都令人印象深刻,今次試用的 SP-D131,上月尾才正式於日本發表,BetterHome.hk 火速就收到日本版。實物現身,比想像中更細,輕觸式按鈕加上大型顯示屏幕,觀感相當良好。

雖然機仔細細,但容量為 1.3 公升,足夠二人家庭用。 SP-D131 具有 70kPa 壓力,煲蓋裝有安全鎖,需拉起再轉動,先可以打開煲蓋。而煲蓋配備壓力閥門及壓力提示棒,可手動減壓及檢視煲內壓力。操作方面,內置多個烹調程式,例如白米、玄米、肉類及無水咖哩等,兼且具有保溫功能。

既然叫得做壓力煲,當然要煮得快,而 SP-D131 亦不負所望,試用時,以 8 分鐘就可以生米煮成熟飯,15 分鐘就完成炆豬肉,令煮飯時間大大縮短,效果亦相當理想,十分適合香港家居環境及講求時間的香港人使用。

 

估計售價:HK$1,380

產品網頁(日本)