【家庭電器】邊個入屋遙控睇 Amazon Key 智能門鎖

企個個返晒工,不過有人送貨、上門維修點算好?美國 Amazon 就推出 Amazon Key 智能門鎖,就算屋企無人,都可以遙控俾人入屋,而且亦不用擔心安全問題,因為可以配搭 Amazon Cloud Cam 一齊用,時刻睇到實。

整套 Amazon Key 由一個門鎖及雲端監控鏡頭 Amazon Cloud Cam 組成,當中門鎖是由著名門鎖品牌 Yale 負責生產,而當 Amazon 送貨人員抵達家門時,就會通知屋主,然後就可以開門進入,避免貨品擺放在屋外。而且全程屋主都會收到訊息,兼且可以利用雲端監控鏡頭 Amazon Cloud Cam,即時睇到實。

其實除了送貨之外,Amazon Key 亦可支援上門執屋服務,又或者遙控開門給忘記帶鎖匙的家人。

 

售價:249.99 美元(包括雲端監控鏡頭)(約 HK$1,950)

產品網頁