【家居自煮】800°C 高溫 外脆內軟 德國 Beefer 烤扒爐 

歎出色靚扒,不但肉質要靚,火喉更加重要,德國 Beefer 推出的烤扒爐,採用陶瓷發熱,溫度高達 800°C,快手燒出外脆內軟的靚扒。

Beefer 由德國方面設計及生產,絕對百份百為愛扒人士而設,目標清晰,所以功能亦非常簡單,開機後放入扒就開始燒烤。而爐內頂部設有陶瓷發熱裝置,最高可達 800°C,相比一般室外燒烤爐的 300°C,火力強得多,一分鐘就內就可以將表面燒至微焦狀態。

想同時間燒出多塊靚扒,除基本版外,廠方亦設有 Beefer XL 及 Beefer XL Chef,配備更多的發熱裝置,當然價錢亦更貴。

 

售價:
Beefer:899 美元(約 HK$7,000)
Beefer XL:1,599 美元(約 HK$12,500)
Beefer XL Chef:2,399 美元(約 HK$18,800)

產品網頁