【家庭電器】內置大屏幕 睇車又認樣 日本未來之門 Update Gate

Update Gate

中大門,閒閒地都兩米高,絕對是裝上大屏幕的最佳位置,日本 YKK AP 發表的 Update Gate,不但內置大形屏幕,睇新聞天氣及提示重要事項,仲識認樣,番到屋企自動開門。

Update Gate

幾乎整道門都內置屏幕的 Update Gate,用法多多,除了可以轉換不同的大門圖案,更由於大門位處獨特「地理」位置,配合內置的收音咪,可即時作為每次出門前作天氣報告、交通資訊及提醒重要事項,以防帶漏物品。

Update Gate

Update Gate 內置鏡頭,並以人工智能,來辨識家中各人,憑樣認人,隨時變身自動門,或者作監察鏡頭用途,利用手機,就同時睇到室內與室外的情況。

Update Gate

預計 2020 年先開賣的 Update Gate,現時於日本新宿設有展示館,去開日本,記得到此一遊。

 

售價:預計 130 萬至 200 萬日元(約 HK$91,000 至 140,000)

產品網頁