【家庭電器】毋須用手 成棚牙一齊擦 CHIIZ 超聲波環形牙刷

CHIIZ

牙,點都離不開一支牙刷,而 CHIIZ 超聲波牙刷採用破格設計,只要整個套上牙齒,就會自動刷牙,一面刷牙一面洗面,朝早又可以瞓多兩分鐘。

CHIIZ

似足牙套的 CHIIZ,設有兩種尺寸。用法好簡單,先在 CHIIZ 塗上專用牙膏,再套在牙齒上,就會自動以超聲波作每分鐘 25,000 次震動,刷足 30 秒。點解要 30 秒?與專業醫生建議的 180 秒相距甚遠,原來傳統牙刷每隻牙只刷幾秒,CHIIZ 則同時清潔 28 隻牙齒,所以其實刷 30 秒,已經比傳統牙刷得更耐。

CHIIZ

CHIIZ 以防菌物料製造,具有 IPX7 防水能力,可以直接用水沖洗。設有充電底座,採用無線充電,放上底座就可進行充電。現時 CHIIZ 於眾籌網進行集資,預計今年 9 月出貨。

 

眾籌價:69 美元(約 HK$540)

產品網頁