【家庭電器】自動識洗底  Tefal 燙斗玩無線充電

ALL RIGHTS GIVEN

衫,絕對是一門學問,識燙,未必代表燙得靚,不過想燙得靚,最起碼,都要有個好燙斗,但又點為之好燙斗?又最起碼,用得順手之餘,燙得流暢心到燙斗到,無條電線阻手阻腳,甚至乎,可以識得自我清潔,仲好。

ALL RIGHTS GIVEN

蒸氣燙斗絕非新奇事,不過用得耐就知,衣物纖維會隨年月,慢慢附在燙斗的噴氣位,之後就令到噴氣位阻塞,結果?換燙斗!法國 Tefal 新燙斗名為 Freemove 9970,配備鈀金屬塗層,作用是在加熱時,會自動清洗底板上的微細衣物纖維,加上高達每分鐘 180g 的「噴氣力」,可有效避免噴氣位出現阻塞,並會因應不同布料,自動調校蒸氣噴出份量,配合內置防滴漏活門,毋須再有一面燙衫一面滴水的情況出現。

ALL RIGHTS GIVEN

Freemove 採用無線充電設計,只需將燙斗放上底座,就可馬上充電,根據使用習慣調查顯示,其實每次燙衫時,一般只會連續使用 8 至 20 秒,然後就會放低燙斗,將衣服轉位後再燙,所以 Freemove 每次可連續使用 25 秒,然後放回底座後,4 秒即可完成充電及儲熱,絕對夠用。

ALL RIGHTS GIVEN

售價:HK$1,098

Tefal 網站

發佈回覆

你的電郵地址並不會被公開。 必要欄位標記為 *