【家庭電器】合體變空氣清新 三菱 iNSTICK 吸塵機

instick-living2

款吸塵機,講樣又要講功能,外形要靚仔之餘,又要落得地板上得大床。不過,日本三菱新推出的 iNSTICK,不單吸塵,機座仲做埋空氣清新機,究竟點玩法?

instick-transform

日本人對吸塵機絕對情有獨鐘,亦都好肯嘗新,當年 Dyson 就最先被日本人欣賞,睇睇日本品牌的吸塵機,其實同樣好精彩。三菱最新名為 iNSTICK 的吸塵機,先睇外形,近乎圓柱體式賣相,線條已經夠吸引。用上無線手提式設計,方便吸櫃頂、窗簾及梳化等位置的灰塵外,換上長吸把,同樣可以好好招呼地板,最重要機身重量只有 2.1kg(當使用短吸把,重量更只有 1.6kg),拎得耐,隻手都可以好輕鬆。

instick-vacuum-cleaner

吸力方面,iNSTICK 採用旋風式氣流設計,廠方稱風速每秒可達 60 米,繼而利用離心力,將灰塵及空氣分隔,而且會將 0.3μm 以上的微粒子保留於機內,並有效減少吸塵時所發出的異味。而電池續航力,充電 90 分鐘後,可連續使用 20 分鐘。不過 iNSTICK 最精妙之處,是在於其機座,破格地具有空氣清新機功能,內置 HEPA 過濾網,當中高階型號 HC-VXF30P 附有除臭功能,一物兩用,又可以慳地方,服。

vxe30ppic15

 

 

售價:約 45,000 日元起(約 HK$3,060)

產品網頁

*請留意,日本所使用的電壓與香港不同,在當地購買之電器,或需接駁變壓器,才可於香港使用。