【家居自煮】未食已經流口水 TIGER 型爆 pizza 爐

slides03

pizza 愛到不能自拔,一般口味又點會吸引到你,當然要自己整先過癮,不過就算識得搓粉,材料幾靚都好,「爐,先係最重要」,所以日本 TIGER 新推出電焗爐,就專為焗 pizza 而設。

slides01

雖然今次 TIGER 推出的 pizza 焗爐 KPX-S300,講到明屬業務用(即餐廳食肆用),但機身尺寸只是闊 53.4cm、深63.4cm及高 39.7cm,跟一般家用焗爐差不多,早知你會講:「個內籠細咁多,淨係焗 pizza,咪好嘥位囉。」你有你的道理,不過 KPX-300 一身「紅磚」外形,扮足傳統 pizza 烤爐,朋友見到,肯定人人圍住睇你做 pizza 師傅,一般焗爐又點做到,點計都值回票價。而且,廠方亦為家庭用家著想,正常 100V 電源已經用得到(當然香港就要加變壓器),甚至可以擺上枱用。

top_img02

以焗 pizza 為終極目標,外形扮得似之餘,內在亦好重要,採用 1200W 遠紅外線作熱力來源,底盤更用上高密度炭,廠方稱此物料比金屬傳熱快兩倍及儲熱能力高 2.5 倍,可令熱力平均分布於整個 pizza,如果要焗一個 27 吋 pizza,只需預熱 25 分鐘,再放入 pizza 焗兩分半鐘就食得,再加上用隨機附送 pizza 專用的大木剷,為 pizza 出爐,成件事,型好多。

 

 

售價:約 40 萬日元(約 HK$27,200)

 

產品網頁

*請留意,日本所使用的電壓與香港不同,在當地購買之電器,或需接駁變壓器,才可於香港使用。