【家居自煮】手機睇溫度 Pantelligent 智能平底鑊

論煎炒煮炸,最重要識睇火,再加上時間掌握得好,其實已成功了一半,不過講就易,無一定經驗都難成事。由 Pantelligent 所推出的智能平底鑊,外形好似無特別,但暗藏感應器,更可連接手機睇溫度。

product_9_wide_cleaned_crop_scale (1)

提起智能,一定想到簡單複雜化,外形又要好 cyber,不過睇外形,Pantelligent 其實跟一般平底鑊無分別,但就在鑊底裝有溫度感應器,並且連接至手柄位置的發射組件。當手機以藍牙與 Pantelligent 連接後,就可以從 Pantelligent 的專用手機 app 上,查看 Pantelligent 的即時溫度。

而在專用手機 app 內,設有多款菜譜,只要按照指示,亦能夠煮出火候適宜的菜餚。此外,用家可以自行設定,例如想要 medium rare 牛扒,只要預先輸入牛扒厚度,Pantelligent 到時候就會提醒用家。

 

售價:129美元(約 HK$1,006)

產品網頁