【家庭電器】有片!潛入機內睇真啲 Panasonic NP-TFM1 洗碗碟機

Featured Video Play Icon

港 Panasonic 首次引入桌上型洗碗碟機 NP-TFM1,不少人亦都心大心細,希望繑埋雙手等洗碗,今次 BetterHome.hk 就潛入 NP-TFM1,睇睇洗得有幾乾淨。

既然身為桌上型,體積當然要擺得上枱,NP-TFM1 體積只有 300x470460mm,尤其 300mm 的厚度,一般香港家居的廚房環境,都可以放得落。

機面亦非常簡潔,只有操作按鈕,機門採用一塊過的設計。打開後,可將盛碗盤拉出,據廠方表示,最多可擺放 4 人用的餐具,今次測試雖然未有完全「塞滿」,不過擺放 2 人餐具後,仍有大量空間,擺 4 人餐具,相信無難度。

設有 5 種操作模式的 NP-TFM1,「標準」要 74 分鐘,還有今次測試的「超快速」模式,只要 42 分鐘就完成。其實擺好碗碟、落洗碗碟機粉、閂門之後,唯一可以做的,就是靜心等待。

由於 NP-TFM1 會以 70°C 熱水進行清洗,所以完成後,不但所有茄汁、醬油及飯餸漬,全部消失得無影無蹤,碗碟亦會感到微溫及乾爽,的確慳返不少洗碗時間。而且用水量只需 9 公升,夠晒慳水。

不過 NP-TFM1 需要接駁來水喉及去水喉,所以裝機要交由專業人士代勞,但之後就毋須人手入水,加上出水喉設有吸盤,可吸附在鋅盤內,諗得非常周到。

 

售價:$4,580

產品網頁