【家庭電器】有片!睇住花生試吸力 Kärcher VC4 二合一無線吸塵機

Featured Video Play Icon

合一吸塵機可同時照顧不同位置,最重要可以慳地方,所以深受用家歡迎,而德國 Kärcher 新在港推出的 VC4,不但可以隨時變身,更加吸力超強,唔信?一於用花生解釋俾你知。

以一身白色造型示人的 Kärcher VC4,更容易融入家中環境,而且機身體積只有 244 x 263 x 1162mm,不怕霸佔大量空間。當轉用手提式時,可從機後方取出,更切合用家使用習慣。

配備 25.2V 鋰電池的 KC4,充滿電後可連續操作 40 分鐘,設有兩段速度調校,並備有電量顯示燈,更易了解電池狀態。隨機設有充電式機座,只需將 VC4 放上,已即時進行充電,毋須擔心忘記充電。

吸力方面,採用旋風式設計,地板吸把亦裝有獨立摩打,有助將灰塵更容易被吸走。具有 500 毫升的集塵箱,當中內裡不同組件,可逐一拆除,清洗相當方便。而吸力強大,亦是 VC4 的賣點之一,甚至可以將原粒花生吸走,想睇吸力有幾勁,記得睇埋片。

 

售價:HK$2,880

產品網頁