【家居自煮】自己乳酪自己整 BRUNO 乳酪發酵機

少香港人都自己出手焗麵包、攪雪糕,不過乳酪就未算太流行,其實日本方面,非常流行自製乳酪,所以乳酪發酵機亦大行其道,而 BRUNO 新引入香港的乳酪發酵機,不但食得更健康,仲有靚靚粉紅色機身。

其實以 BRUNO 乳酪發酵機(型號:LOE037-PK)自製乳酪好簡單,先將原味乳酪(或乳酪菌種)加入盒裝鮮牛奶,攪拌後直接將整盒牛奶(最多 1 公升)擺入乳酪發酵機,之後設定溫度及時間就完成,比起市面出售的,不少是以奶粉或奶固體,再加糖製造而成,自製乳酪夠晒「原汁原味」,或者可以加入水果,增加口感。

雖然叫乳酪發酵機,不過 BRUNO 乳酪發酵機不單只「招呼」乳酪,因為可將溫度設定於 25°C 至 65°C(每段 1°C 調校),配合 1 至 48 小時的定時設定,連酸忌廉、葡萄酒醋及酒釀等都整到,隨機亦都有專用食譜,毋須擔心無得玩。

 

售價:HK$398

產品網頁