【家居裝潢】摺起掛牆 枱椅變畫 Living with Jack 摺疊式傢俱

枱四椅,就算幾慳位都好,都佔一定空間,而紐西蘭 Living with Jack 推出的 Snap Jack,不但摺得埋,更能夠掛上牆,最薄位置厚度只有 54mm,加上圖案之後,更加似幅畫。

依牆而建的 Snap Jack,遠睇以為是一幅厚 54mm 的掛畫,但如果將枱腳拉出,就可以放下一張長達 200cm 及闊 80cm 的枱面,而且在枱面後,更暗藏四張摺椅,非常慳位又好睇。如果嫌太大,亦可選擇 160cm x 80cm 的枱面尺寸。

雖然摺得起,但查實 Snap Jack 相當硬淨,全部以樺木製造,並採用多層製作方式,增加其堅固性。而且,所有生產工序都於紐西蘭進行,「掛畫」是出自當地藝術家 Flox 的手筆。

除 Snap Jack 外,Living with Jack 亦有提供三或四張摺椅,以及淨摺枱的選項,摺合後厚度更只有 27cm,對香港蝸居絕對適合。

 

售價:
全套:NZ$3,295 起(約 HK$18,700 起)
淨枱:NZ$2,195 起(約 HK$12,450 起)
椅:NZ$395起(約 HK$2240 起)

產品網頁