【家居自煮】轉新 look 加三食譜 Panasonic SD-PM107 麵包機

SD-PM107

然買麵包好方便,不過點都不及自製麵包般有彈性及成功感,想更多玩法?Panasonic 在港推出全新麵包機 SD-PM107,全新外形兼加入三款新模式。

全新一體式外形的 Panasonic SD-PM107,賣相更靚仔,可全自動攪拌、揉麵、醒麵、發酵及烘烤。採用不銹鋼內蓋及遠紅外線氟素塗層內膽,令導熱更均勻。麵包容器容量約 1 磅,具有預約功能,只需在晚上放好材料,選擇好食譜,再按預約掣設定翌日吃早餐的時間,麵包機便會自動在半夜啟動,朝早就有新鮮麵包出爐。

SD-PM107

自製麵包,最大原因是變化多多,所以 SD-PM107 加入手動麵包麵糰食譜、發酵食譜及烘烤食譜。當中手動麵包麵糰食譜,可自行設定麵包揉麵的時間。完成麵糰製作後,可使用發酵食譜及烘烤食譜,自行設計造型,再放入焗爐內發酵及烘烤。

SD-PM107 合共內置 29 款食譜,包括 12 款麵包食譜,包括基本麵包、法式軟包、軟式麵包、快速麵包、米飯麵包、法式麵包、全麥麵包、法式牛油麵包、丹麥麵包、菠蘿麵包、米粉麵包、天然酵母麵包。

SD-PM107

而麵糰食譜方面,則有麵包麵糰、天然酵母麵包麵糰、生種天然酵母、薄餅麵糰、餃子皮麵糰、拉麵麵糰(追加食譜)、烏冬/意粉麵糰。另外,亦有 10 款其他食譜:布朗尼(追加食譜)、英式鬆餅、 蛋糕、朱古力、果醬、糖漬水果、麻糬、手動麵包麵糰(追加食譜)、發酵(追加食譜)、烘烤(追加食譜)29 款不同的食譜。

 

售價:HK$2,580

產品網頁